NAŠE PROJEKTY
online/offline řešení
Lidé z Finkomfortu k nám přišli hledat vizuální posun. U finančních služeb je extrémně důležité, aby na první pohled bylo jasné, že je na finanční poradce z Finkomfortu+ spoleh. U redesignu loga jsme tedy apelovali na reflexi spolehlivosti, stejně jako u vizuálu webových stránek, copywritingu a výběru firemní barevnosti. Už teď se těšíme až celý brand pojede naživo.
Softwarová společnost Trixi se na základě růstu rozhodla posunout jejich vizuální styl kupředu. Stejně jako jsou perfektní jejich kódy, přáli si perfektní logo, web a brand. Zvolený vizuální styl skvěle zapadá do konceptu IT. Celý brand je založený na organickém designu a vlastnoručně kreslených, animovaných vektrorových ilustrací.
V České republice je Praga Medica synonymem pro „Medical tourism“. Jsme nadšení že si na kompletní rebranding vybrali právě nás. Jsou to skvělí lidé s otevřenou myslí. Nadefinovali jsme kompletně nový, silný, důvěrhodný brand a společně nastavili "Tone of voice". Staráme se o online i offline, spolupráce je stále v plném proudu.