logo

FINKOMFORT+
FIREMNÍ IDENTITA
KOMPLETNÍ SERVIS

  • CLIENT: FINKOMFORT
  • ROK: 2019
  • TYP: FIREMNÍ IDENTITA
Posunout
  • Logo redesing
  • Firemní vzhled
  • Brand Manuál
  • Tone of voice
  • Tiskoviny
  • Webové stránky

Lidé z Finkomfortu k nám přišli hledat vizuální posun. U finančních služeb je extrémně důležité, aby na první pohled bylo jasné, že je na finanční poradce z Finkomfortu+ spoleh. U redesignu loga jsme tedy apelovali na reflexi spolehlivosti, stejně jako u vizuálu webových stránek, copywritingu a nastavení firemní identity. Už teď se těšíme až celý brand pojede naživo.

ZAČÍNÁT LOGEM
NENÍ ŠPATNÉ

Často se setkáváme se společnostmi, které jsou na trhu už dlouho. Stárne všechno a všichni, jinak tomu není ani u log. Nezáleží na tom, jestli je společnost malá či velká, její vizuální styl je jednou z jejích vizitek. Jednou za čas je tedy potřeba vzhled osvěžit.

title
title

WEBDESIGN
+Branding

Ve Finkomfortu jsou skvělí lidé. Naslouchají našim doporučením a důvěřují nám. Na klienty máme vlastně všeobecně štěstí :). V případě Finkomfortu jsme se starali o branding i webdesign. Je skvělé mít možnost vystihnou potřeby zákazníka a zároveň uspokojit jeho představy a požadavky.

Grafikčka Marie
o projektu

Když poprvé Filip (Founder, Art-Direct) přišel a řekl že tento projekt bude můj, ihned jsem věděla jaká je to zodpovědnost. Ještě než projekt vzešel v platnost, udělala jsem si research finančních služeb a věděla jsem, že celý vizuál musí být jasný a srozumitelný. Věřím, že klientovi i klientům web snadno pomůže k sobě cestu!

Marie Štruncová
Senior Graphic Designer

Další projekt